Vloženo 22.11.2024
Ve třídě 3. B se žáci vydávají na vzrušující cestu za získáváním digitálních kompetencí. Technologie se stává nedílnou součástí jejich výuky, a to díky inovativnímu využití QR kódů.
S pomocí QR kódů žáci procvičují své digitální dovednosti v různých předmětech. Řeší úkoly a aktivity, které vyžadují skenování kódů pomocí tabletů. Tímto způsobem se děti učí nejen základním počítačovým dovednostem, ale také jak efektivně pracovat s informacemi z internetu a digitálních zdrojů.
Projekty Den stromů a Halloween
Jedním z nejzajímavějších projektů, které žáci absolvovali, byl Den stromů. V rámci tohoto projektu žáci obcházeli stezku, kde pomocí QR kódu, který naskenovali do tabletu, odpověděli na zobrazenou otázku a uhodli název stromu.
Dalším projektem, který si žáci velmi oblíbili, byl Halloween, kde jedním z center aktivit byla matematika s QR kódy. Žáci museli kódy skenovat a plnit zadané úkoly, čímž se nejen bavili, ale také procvičovali své digitální dovednosti a logické myšlení.
Výhody digitálních technologií
Využívání QR kódů v výuce přináší mnoho výhod. Žáci se učí pracovat s moderními technologiemi, které jim usnadňují přístup k informacím a zvyšují jejich zapojení do výuky. Technologie také podporuje spolupráci mezi dětmi, které si navzájem pomáhají a sdílí své znalosti Díky inovativnímu přístupu k výuce a využití digitálních technologií se žáci 3. B stávají více sebevědomými a zdatnými v digitálním světě.
Projekty jako Den stromů a Halloween nejen obohacují jejich znalosti, ale také jim ukazují, že učení může být zábavné a interaktivní.
Mgr. Lenka Vaňková
Pondělí:
Polévka australská slepičí 1,6,7,9
Lívance se skořicí a cukrem 1,3,7
Úterý:
Polévka čočková 6,7,9
Kuře Pikant 1,12, vařený brambor 7
Středa:
Polévka s bulburem 1,6,7,9
Kyjevský závitek, houskový knedlík 1,3,7
Čtvrtek:
Polévka francouzská 1,3,6,7,9
Smažené rybí filé se sýrem, bramborová kaše 7
Pátek:
Polévka zelňačka 1,6,7,9,12
Srbské rizoto 1,12,6,7,9
© 2007 - 2025 ZŠ Chlumčany, všechna práva vyhrazena.